2013年2月4日星期一

ugg metallic kort er en flott design

Verge sa den ukjente mistet skygge passerer fra hjertet, men hun nektet å ta et dypt savn, full av venner møtes joyous alternativ, "hun kom tilbake ugg? Folk, folk gjør, hvordan man er borte, Xue Shushu og jeg Moren er ikke i det? ""! Huh Upstairs å gjøre, egentlig, vet ikke middag komme sammen, jeg har sultet i hjel" ugg hæler startet for trappen løp, ivrig bare sa den ene, "sensitive ord, dere - '

"På setet hele veien til Lawton, hadde nettopp sovnet, hans kone å snakke med Miss sensitive ord, slik at du ikke hyle ......" ugg sko hjelpeløs smil unnskyldende, "Du er så sent å komme tilbake, gå til middag, OK?"Zhou Wen dette ropet skadet, ugg skremt, holdt han Ji Wen, "Xue Shushu skadet? Bør ikke saken? Hva skjedde, hvor naturlig han ble skadet! Sensitive ord det de sensitive ord ikke betyr noe?"

"Mamma, jeg er lei meg, jeg har noe å utsette." billige uggs sakte, og skyndte seg videre til andre etasje, dette så moren står bak hvite slanke sensitive ord - hennes halv-ansikt, tett Minchun, selv gråter var rød og hovne øyne, elegant og strålende det likevel.

0 条评论:

发表评论

订阅 博文评论 [Atom]

<< 主页