2013年1月30日星期三

ta hensyn til Nike Air Jordan 4

Hørt, til Qinhuan Li gravert se nike free run 3, til la være med stor overraskelse og spenning, litt skjelvende stemme spurte: "sønn, egentlig det du har fem år kom ikke av restauranten en bygning alle coach outlet? ansatte alle savner sønn! ""Oh, så vi hang i tankene, vil jeg ha en stor mulighet til å si hei til alle." nike svakt smil, se Qin Huan har vært å se på ansiktet hans, så smilte og forklarte setningen, "Ikke vær så overraskende, men jeg lett å lavere toleranse, men ikke for lenge til "himmelen og jorden 'tenkning er fortsatt lav nøkkel bedre."

"Å, jeg ser." Qin Huan får et sted nikket, øynene umiddelbart se den lille gutten nike sko norge høyre hånd tok tak.Par av liten gutt med lyse svart Eichhornia Smart, vakker anomali, snarere som nattehimmelen lyse stjernene twinkling. Men det lille ansiktet noen ekstraordinære vanlig, jeg vet ikke er ikke liker nike også lett toleranse.

Qinhuan Jing Jing et stort antall av de blikk av den lille fyren, kunne ikke hjelpe, men merkelig spurte: "Sønn, jeg vet ikke den lille sønn?" Å bli nike free er så intim og elsker den stramme holde denne lille gutten med nike forholdet vil sikkert Ikke generelt.

0 条评论:

发表评论

订阅 博文评论 [Atom]

<< 主页